Comunicado COVID-19

Comunicat COVID-19

  

Estimats clients i proveïdors,

 

A causa de la situació extraordinària que estem vivint aquests dies per la propagació del virus COVID-19, ens veiem en l'obligació d'actuar i de prendre mesures per poder continuar donant servei de la forma més segura per a tots.

A conseqüència de la implantació d'aquestes mesures, a partir d'avui i fins que es notifiqui el contrari, l'horari de les nostres instal·lacions es veurà afectat, quedant establert segons les següents franges horàries:

  

Seu Central  / La Pobla de Claramunt:

L'horari de fàbrica passarà a ser de 7:00 a 15:00 h.

Horari addicional d'atenció telefònica per a gestions comercials 15:00 a 18:00   Francisco Sanchez    625643901    sanchez@eaci.es

Delegació de Madrid:

A partir del dilluns 27 d'Abrilmantindrà el seu horari habitual de 8:00 a 13:30 i de 15:00 a 18:00 h (Divendres de 08:00 a 14:00 h). 

Delegació de Montcada i Reixach:

Mantindrà el seu horari habitual de 8:00 a 13:30 i de 15:00 a 18:00 h (Divendres de 08:00 a 14:00 h).

 

 Lamentem les molèsties que aquesta mesura hagi pogut ocasionar.